Od otvaranja prve prodavnice u sarajevskom naselju Dobrinja 2005. godine, dm je izrastao u mrežu od 88 prodavnica u 46 gradova širom Bosne i Hercegovine.. Dm je postao poznat po visokim standardima i širokom asortimanu koji obuhvata sve, od proizvoda za ljepotu do prirodne kozmetike i bio hrane. Međutim, osim što se bavi prodajom proizvoda, dm se izdvaja kao kompanija koja stavlja veliki naglasak na održivost i odgovornost prema zajednici i okolišu. Jedan od ključnih koraka ka smanjenju negativnog utjecaja na okoliš kompanije jeste uvođenje punionica deterdženta, inovacije koja potiče kupce na ponovnu upotrebu ambalaže, smanjuje potrošnju plastike i aktivno doprinosi konceptu cirkularne ekonomije.
Kao kompanija, dm je opredijeljena da djeluje u skladu s načelima održivog razvoja i odgovornog postupanja prema prirodnim resursima. To podrazumijeva da svojim kupcima, partnerima i zaposlenicima kontinuirano nude održive alternative, kako bi kao zajednica doprinijeli ekološkom, socijalnom i ekonomskom razvoju tržišta. Usluga samouslužne stanice za punjenje eko deterdženata jedan je od tih koraka. Ugrađeno je pet samouslužnih stanice u Banjoj Luci, Mostaru, Sarajevu, Tuzli i Bihaću, te kupci mogu natočiti deterdžent isključivo u namjenske višekratne boce, koje su izrađene od 100% reciklirane plastike i održivih sirovina, a jednom kupljena boca može biti iskorištena svaki naredni put.
Na pitanje kako su kupci reagirali na uvođenje stanica za punjenje bio deterdženata i jesu li njihove navike u kupovini deterdženata promijenjene, te planiraju li proširenje ovog koncepta na druge gradove u Bosni i Hercegovini, predstavnici dm marketa su izjavili: „Unatoč situaciji na tržištu kada je u pitanju održivi razvoj i općenite nepovjerljivosti građana prema alternativama koje doprinose razvoju zajednice, kupci zaista pokazuju sve veći interes za temu, posebno za samouslužne stanice za punjenje eko deterdženata. Interesuje ih njihova namjena i prednosti koje nude, kada je u pitanju zaštita okoliša. Naravno, tema kao takva nudi još mnogo prostora za razvoj, kako bi kupci sigurnim stopama krenuli u promjene navika koje će doprinijeti postizanju lokalnih, ali i globalnih ciljeva održivosti. No, mi u dm-u vjerujemo da, u kontinuiranoj razmjeni s našim kupcima, osluškujući njihove potrebe, možemo napraviti promjene koje će koristiti i budućim generacijama. I u godinama koje su pred nama, nastavljamo ulagati u procese, projekte i proizvode koji našim kupcima, partnerima i zaposlenicima nude mogućnosti da svoju svakodnevnicu kontinuirano čine održivijom. S tim u vezi, osluškujući potrebe tržišta, nastavit ćemo s postavkom samouslužnih stanica za punjenje eko deterdženata. Projekt kao takav iznimno je kompleksan i podrazumijeva određene procese koji iziskuju dosta vremena, no naša je težnja da kupci čim prije budu u mogućnosti poduzimati male korake ka velikim promjenama u skladu s načelima održivosti.“
Kao lider u drogerijskom sektoru u BiH, dm kontinuirano dokazuje stalnu posvećenost održivom razvoju i ekološkim principima. Uklanjanje plastičnih vrećica iz upotrebe, promocija proizvoda dobivenih 'upcycling' procesom i implementacija punionica za bio deterdžente su samo neki od primjera kroz koje dm demonstrira svoju posvećenost cirkularnoj ekonomiji. Prema riječima predstavnika dm-a: „Jedna od već uvriježenih navika dm zaposlenika jeste kontinuirano razdvajanje otpada na radnom mjestu. Tu naviku želimo prenijeti i na naše kupce pa su u više od 50% dm prodavnica širom BiH postavljeni boksovi za razdvajanje četiri vrste otpadnog materijala: papir, plastika, staklo i baterije. Samo u protekloj poslovnoj godini, dm kupci i zaposlenici zajedno su sakupili gotovo 600.000 kg kartonskog ambalažnog otpada. Ponudom dm robnih marki u svih 14 dm zemalja u kojima poslujemo garantujemo jedinstveni kvalitet. Jedna od takvih je i linija proizvoda no planet b koji su razvijeni putem takozvanog „upcyclinga“ – procesa u kojem se od ostataka sirovina, poput voća i povrća, dobijaju novi proizvodi, bez stvaranja otpada. A da postoji trend razvoja potrebe za prirodnom kozmetikom pokazuje i činjenica da je dm marka alverde na svojim počecima 1989. godine nudila svega 14 prirodnih proizvoda, dok se danas ova certificirana prirodna kozmetika sastoji od široke palete proizvoda. Uistinu nam je važno da kupci u svim zemljama jednako prepoznaju i vjeruju kvalitetu i vrijednostima koje kao kompanija njegujemo, a da je to tako pokazuje i podatak da je prodaja održivih alternativa u protekloj godini iznosila više od 40% u odnosu na godinu prije.“
Ovakvim pristupom, dm ne samo da zadovoljava potrebe svojih kupaca za kvalitetnim i etičkim proizvodima, već aktivno oblikuje bolju i održiviju budućnost za cijelu zajednicu. Ova kompanija stoga stoji kao primjer kako poslovni uspjeh i ekološka odgovornost mogu ići ruku pod ruku, čineći dm pravim liderom u održivom poslovanju.